gyrapha blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2003

W tym roku na wigilie przyjeżdzają do mnie dziadkowie. W sumie fajnie ;). Potem w pierwsze święto cała famila przyjeżdza to dopiero będzie jazdaa ;):P. Może być cool ;):P. Czekam już i na wigilię i na całą impę ;).
To jest moja ostatnia notka narazie. Jutro pewnie nie siąde do kompa. Po jutrze też. Więc życzę -
– Wszystkiego najlepszego – dużo zdroofka, radości, spełnienia wszystkich marzeń, stosu prezentów i śniegu na Boże Narodzenie –

Niebawem wrócę ;):P
Czeka mnie jeszcze dzisiaj dobry film. He he o 20.40. W pokoju posprzątałam i chyba wszystko co do mnie nazeży zrobiłam. Więc lecę. Papa. :*
Wesołych Świąt!

***

Wraz z wigilią klasową nadszedł długooczekiwany przeze mnie koniec stresów. I bardzo się cieszę! Teraz dwa tygodnie wolnego! Wreszcie się wyśpię, posprzątam i odstresuje. Odpoczne sobie od geografii, biologii i matmy i all tych wszystkich cudów ;). Była dzisiaj wigilia klasowa. Jak dla mnie było super. Wszysyc tacy mili. do nikogo nie miałam, żadnej agrechy. Wszystko było ok i prawie nikt mnie nie wkurzał. PoZdRaFfIaM III G!!!! – Same aniołki ;)
I film „Bruce wszechmogący” też w sumie mi się podobał. Fajna lekka komedyjka =] Oólem dzień Ok (no i wkońcu perspektywa 2 tyg. wolności ;)). Zrobiłam wreszcie dekoracje, jak widać. A teraz sobie może zrobie jeszcze składankę i idę spać ;):P Aaaaaaaauuu. Pap :*
Pozdraffiam jesce ras syskich fajnych loodzi z mojej klasy – kogo? To syscy fajni loodzie wiedzą ze sa fajni,chyba nie? ;):P
Bredze…za dużo kompa.
Ces :*


  • RSS