Bywa. A teraz jest czy go nie ma? Nie wiem. Może zaczyna przebijać. Ale wczoraj burza była i to straszna. Wszyscy się z wszystkimi kłócili. Myślałam, że tego się nie da wytrzymać. Ode mnie poszło. Przykro mi. Wogóle ogólnie mi przykro.
Ale nie, nie. Ja sobie od wczoraj postanowiłam. Nie będe narzekac tyle i nie będe się na wszystko denerwować. Świata się naprawić nie da. Może czasem lepiej ‚jeść zupe’ ale nie do przesady. Tylko tak samemu dla siebie. Chyba tak będe. No ale nie oddaje walkowera teraz. Nie w tym rzecz. Troche zmian nie zaszkodzi. Ale podporządkowaywać się tak do końca nie będę.
A teraz troche looźniej z emotami tongue.gif
Dostałam koszulkę Ikera!!!!! Normalnie szok! Ale jak się cieszę!!! Strasznie! Nikomu nie dam dotknąc i będę sie w niej wozić! Ale fajnie! nie spodziewałam się! Genialnie! Fajna niebieska! Casillasowa! biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gifbigeye.gif
Tutaj jest
1).::Koszulka z przodu::.
.::Koszulka z tyłu::.
Mama mi kupiła jeszcze dużo fajnych rzeczy. Od razu jakoś mi się humor poprawił. (nie myśleć tu, że jestem jakaś pazerna – rzeczy poprostu bardzo fajne) Czarno-zielona bluzka z łudką (?) tak to się mówi. Czy z łydką kij wie. I kij z tym bwahaha.gif ale jest zajefajna – wakacyjna 100%. I białą Realową na naramkach sobie kupiłam. Jest genialna chyba dlatego, że tak mi strasznie Real przypomina. Biała z czarnymi paskami, sportowa. No i…Bluze ‚Polska’ koło której już tak łaziłam i łaziłam i nigdy nawet jej nie przymierzyłam a dzisiaj poszłam z Mamą i mi kupiła! Wszystko w ramach moich zbliżających się imieninków bigsmile2.gif
a może ja jestem pazerniak? Eeeee tam nie. Wcale nie Hehehehueh. Ale ciesze się bardzo z tych rzeczy dlatego je tak tutaj opisuje. I dzięki Mamo kiss.gif
I jakoś dzisiaj lepiej było.
A na śniadanko sobie do Picolo poszłam zaraz po rekolekcjach. Fajnie tak rano bardzo – wcześnie.
I chłopcy poładowali makulaturke. Fajnie też. Nie ma to jak ekipa z IIIg. Papryk, Adams, Adrian, Mucha i Tomek rocker.gif
ale jakoś tak teraz luzu nie czuje. Ide sobie łyknąć Frutimila i do wanny. ye, ye, ye.
cześć wave.gif

P.S. chcialam dac jeszcze troche fot w tej notce. To dam:

.::something going on::.
.::Ja1::.
.::Ja2::.

To tyle mnie, o mnie i o moim dniu. Teraz to ja naprawdę ide do wanny.