Jutro znikam na 2 tygodnie z neta i z domu! Wreszcie (po dwóch latach) znowu jadę do Koobrzegu! Cieszę, się bo to jest moje ulubione miasto i mam nadzieje, że nim zostanie do końca. Bardzo lubie morze i wogóle cały ten nastrój =] W końcu z tamtąd wziął się Carlsberg na moim blogu. Awww, cieszę się =] 2 tyyygodnie, uff =] Szkoda tylko, że finału Euro w domku sobie nie obejrzę =/ . Zależy jeszcze kto w nim będzie grał =] Mam nadzieje, że moja Portugalia się dzisiaj spisze. Bardzo bym chciała =] Bardzo! [A tak wogóle to od razu mi się przypomina jedna notka na pewnym blogu...hm, tam było coś w stylu tego, że David Beckham nie strzelił karnego bo powiedział mu coś chamski bramkarz (Ricardo) ano, pewnie tak ;) . Rozbawiło mnie to do łez...Ale w sumie kto wie co mu powiedział ;) Musze się go zapytać. Ludzie to mają pomysły]. No i jak już jestem przy piłce to jeszcze tak: nie wiem dlaczego wszyscy się zachwycają tym Barosem (dobrze?) Od początku go nie trawię i już chyba trawić nie będę. Wkurza mnie =/ Lepiej się nie rozpedzam bo mnie wszyscy tu zlinczują. Ale co w nim jest ładnego? Co w nim jest fajnego? Dziewczynka taka =/ :stab: . I nic.
Byłam dzisiaj sprawdzić czy się dostałam do LO. Dostałam się, ale mnie jakoś bardzo to nie raduje. Hmmm, nadal nie wiem gdzie iść. Zobaczymy. Gdzieś tam pójdę. Wakacje jeszcze długie, szerokie, a narazie jest KOŁOBRZEG =] Komu się chce o szkole pisać? :stab:
[Oooo, właśnie mówią o dzisiejszym meczu w TV, awww :scared:]
Jeszcze mi do tego wszystkiego board od wczoraj nie działa. Ehs no… =[ Nie mam się jak tam pożegnac na te 2 tyg. Mam nadzieje, że część Loodzi z boarda tu wpadnie =* Koffam Was bardzo! =* Wysyłajcie sms`ki proszę! =* Nie zapomnijcie =* Będę tęsknić za netem, za blogiem i przede wszystkim za boardem =* [W końcu na koniec świata nie jadę :lol: ]
Aw, nie wiem co tu jeszcze dodać. Smutno mi teraz =/ I jeszcze w mojej rodzince jakieś nastroje nie tego. Upff. Mam nadzieje, że przejdzie.
Nie mam jeszcze nic spakowane, a musze zgrać kol. płytki. Ide zaraz do wanny, potem się pakuje, potem obejrzę sobie mecz…uf i idę spać. I nie mogę zapomnieć o chłopcach =] Musze sobie wydrukować kilka fot ;)
Papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koffffam Was =* =* =* =*
Będę 14 lipca / Pozdrawiam =] !!!!
[nie zapomnijcie o smsach ;)]