gyrapha blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2004

…and I wanna fly…

Jesiennie się zrobiło. Po wakacjach ani widu ani słychu…Teraz znowu na nie czekam… Przynajmniej jest motywacja :rofl:
Koffam PO normalnie =D Jakie dzisiaj były jaja. Nie moge. A w ogóle nie jestem najwyższa z dziewczyn i nie stoja jako pierwsza i wyszło mi na to, że jestem II czyli musze dać krok w przód i jestem ‚czoło’ :rofl: Ale fajne to jest. Nawet sobie w domu przećwiczyłam te okrzyki: W prawo…ZWROT! i tak dalej ;):P. Ja chce być tym od komend :rofl: Mnie się to podoba, hyhy.
A w ogóle to dzisiaj dziewczyny powiedziały, że jestem prawie równa z Jagodą i Biną. Był problem która jest z nas jest najwyższa no a Jagoda i Bina mają po 172. No to kurde ile ja mam? Moja Mama mówi, że 178. No, ale różnica 6 cm chyba jest dość mocno zauważalna. No więc kurcze nie wiem. Może Jagoda i Bina są wyższe niż 172? No, ale niezależnie od siebie podały swój wzrost. I tyle mają wpisane. Co to ma być? w ogóle? Jeden prosty wniosek: że Maria zaczęła maleć zgodnie ze swą gorącą prośbą :rofl:
Musze się zmierzyć. Bo znowu Adze sięgam do ucha.
No i co ze mnie za żyrafa? Kurcze się :rofl:.
W każdym razie w mojej (kofanej =* ) nowej klasie nie jestem żyrafą już na pewno. [Dzisiaj po pierwszym ustawieniu na PO byłam w rzędzie jako 6 pod względem wzrostu :rofl:] póxniej się zmienio bo chłopacy poszli bye, bye i mierzyłam się z dziewczynami i znowu byłam II, chociaż Aga mówiła, że Jagoda jest wyższa. Rofl. Jazda co nie? A w końcu okazało się, że Jagoda jest niższa od Biny. To dopowiedział pan ;) Z resztą mi za każdym razem wychodzi inny wzrost.
Myślałam jeszcze, że w gre wchodziły tu buty, ale na PO nie może być żadnych koreczków. Jagoda miała płaskie. Sabinka też. Pfyyy.
Z tego jeden ogromny wniosek:
Jestem człowiekiem DŁUGOŚCIOWOZMIENNYM. :rofl:
to znaczy Żyrafą z tendencją malejącą :rofl:.
Ale w ogóle PO jest fajnie :rofl: Ja kcem być tym…tym, no od komend :rofl: Pamiętajcie ;):P
Czy ktoś z mojej nowej klasy ma adres mojego bloga? Hmmmm. Chyba nie… No to trzeba będzie reklamkę zrobić ;)
Nie pisze, że życie jest piękne bo nie jest. Ale PO jest piękne :) Hyhym.
Niedługo jadem żeby lookneli jak tam moje rozwalające się rzepska w kolanach :P Paralit jestem :P
No i M jak Miłość ruszyło. Kamil ruleZ! =]
Ikuś rules! Ben rules! I C rules! Kiracze rules! PO rules! 9 czwartkowych lekcji rules! Keanu rules! Żyrafy rules! Obcasy rules! ‚Singer’ rules! Wojna Trojańska Rules! Mitologia rules! Troja rules! Grecy rules! Parysy, Hektory i Priamy rules! Wzrost rules! Fan club rules! Coby rules! Afroamerykańskie dz…iewczyny rules!
I to wszystko nie ma ze sobą prawie żadnego związku :rofl:
No i SKŁADNE notki rules, rules, rules!!!
A w ogóle to chcem iść na kółko jakieś tam muzyczne. Będę śpieeeewać ;):P Mam nadzieje, że koleżanka Izunia ;) się da namówić na duety :rofl:.
Nop to tyle…
Pozdrawiam wszystkich! =* Wszystkich, wszystkich!.
i pamiętajcie, że życie jest do dupne :P

rrrrooooTffflll! – z ‚T’ żeby mnie El nie poprawiał :rofl:

Wiem, że tu i tak prawie nikt (sama nie wiem czy przypadkiem nie nikt) nie wchodzi, ale już od dawna powtarzam, że i tak pisze dla siebie =P Żeby się nie zbłaźnić? Never mind.
Szkoła się zaczęła i jest. Poprostu. Jest klasa, są nauczyciele, przerwy i bosiko. Książki, a sprawdzianów jeszcze nie. Mało czasu bo mam po 8;9 godzin dziennie więc później nie chce mi się siadać przy kompie raczej. Może to i dobrze, że mniej czasu, bo przynajmniej nie będę się zastanawiać nad tym czy nad tamtym. Moge powiedzieć tylko, że nie jest nic lepiej. Niby jest dobrze, ale nie. Chodzę po za cienkim lodem, znowu niedługo się zamoczę. Jak co drugi, trzeci dzień…
Że zniknę na jakiś czas z neta to chyba nie problem. Raczej ulga. Nie wiem komu to pisze nawet. Sms`ów nie dostaje nigdy. Jak nie ma tematu albo czegokolwiek to poprostu nikt nie pisze. Teraz tylko kumpel =) Pozdrawiam.
Spadam. Niedługo poprostu spadnę zupełnie. Jak zawsze. Żadna nowość. Dobrze.
Głupia notka, ale nie chce mi się pisać innej.
Mnie już nie ma =*
Pozdrawam.


  • RSS