Nooooooooooo to widziałam Troję! :D:D:D:D Ale dawno już ;) To znaczy w poniedziałek, to znaczy już mi jej brakuje, jestem na głodzie! Musze jeszcze raz. ;):P
Jestem uzależniona poprostu od:
a)filmu ‚Troy’
b)rozdziału z mitologii Parandowskiego pod tytułem ‚Przebieg wojny trojańskiej’
c)’Mitologia dla dorosłych’ rozdział o Achillesie
d)’Iliada’ Homer ;):P
Niestety. Tak jakoś wyszło, że wątek wojny Trojańskiej to już mnie od dawna interesował, a teraz to już mnie nie interesuje, teraz to ja poprostu nie moge zyć ;):P Cały czas o tym nadaje ;):P
Ale chciałam troche o filmie (miały być weselsze notki? To będą o Troi ;):P :rofl: )
Strasznie mi się ten film podobał. Było kilka scen odbiegających od Homera, ale to nawet i lepiej. Dużo lepiej bo ‚Akilis’ ;):P był przedstawiony w lepszym świetle, nie jako taki palant jakk w lekturze. No i Hektor :luuv: to znaczy, może Eric B. taki aż piękny i wspaniały nie jest, ale sama postać Hektora była taka fajna :D Ciepła, ludzka jakaś :D (nawet dzidzię karmił :lol: ) W książce z resztą też taki był, ale tam w sumie nie ma o nim zbyt wiele. W ogóle to i tak go lubie ;):P
Troche szkoda, że Homer tak wykombinował, że sobie Hektor odpłynął na tamten świat :( Szkoda faceta (szkoda kitki ;) :lol: ) I jeszcze znęcanie się nad zwłokami, no ludzie! Gupi Parys. (Orlando to już do końca swych dni zostanie facetem z wykałaczkami), ale dobrze, że chociaż dobre oko miał i w pięte trafił ;) Ale czemu akurat jak się Akilis nawrócił? Taka romantyczna scena :( Ale w sumie dobrze mu za Hektorka! ;):P
Helena była mdława. To trzeba przyznać. Tak to jest z tymi modelkami :( Ale nie była aż taka zła. Jak dla mnie może być (i pocieszała Andromachę jak umarł jej zacny i godny monż ;) )
Lajtowa była scena walki Parysa z Menelaosem ;) W książce Menel(aos) nie ginie. A w filmie Hektor go mieczem potraktował! I dobrze staruchowi jednemu! I fajne teksty były w ogóle. Mnie się np. bardzo spodobała gadka Achillesa Pitta ;) proszę:
‚Wiesz czego zazdroszczą nam bogowie? Śmiertelności. Bo dla nas każda chwila jest jedyna i niepowtarzalna. Nigdy nie będziemy już w tym samym czasie o tej samej porze, dlatego każda chwila jest najpiękniejsza i jedyna’ :cry: Jakie ładne :D
Nie rozpisuje się więcej bo jakbym zaczęła jeszcze pisać to spokojnie do 24 nie skończe. Scena po scenie bym opisywała :D
Ale przynajmniej trochę się wyżyłam i w domu nie będę stękac, bo już mnie chyba słuchac nie mogą ;):P
A w ogóle to nowego herosa stworzyłam ;):POpowiadałam sis coś o Hektorze i za chwilę chciałam już mówić o achillesie i jakoś tak mi się poplątał język, że wypaliłam ‚Achiktor’ :loooooooool: To jest mój bohater grecki ;):P
No to dzisiaj Ahiktor na bramce będzie ładnie stał ;) I będzie wymiatał dla Realu ;):P Taki jeden ;):P Ehsss….No chyba każdy wie ;):P
A o niebieskiej mafii to się kiedy indziej rozpiszę ;):P
Pozdrawiam. !
Niech moc będzie z Wami
podpisano: Alexandra Wielka! ;):P
Alex to mój pra kuzynek ;):P
Heyah.