Znowu nie mam weny =P i to jest podstawowy problem w napisaniu notki. No bo jak nie jak tak?
a mi cały dzień dzisiaj chodzi po głowie „lemon tree”, a na domiar złego nie umiem ni kija słów i cały czas jakieś swoje wypociny nuce pod jedną melodie :lol: musze sobie to na sprzęt grający wrzucić bo mi sie spodobało ;)
Jakiś dzisiaj kiepski, ukryty humor mam. No bo niby nie mam, ale mam. Niby nie, ale czuje sie troche jakby mnie ktoś zjadł, strawił i… wydalił =P
no czyli jednym słowem – nieciekawie?
nom.
a RHCP zrobili nowy klip ;) ha! Hump De Bumb :) to fajny song jest :) (rhcp ma tylko fajne songi, pf!)
Ale opowiadać nie będę bo… trzeba samemu obejrzeć a nie! No! =P Wiadomo o co chodzi. (eh te lachony, eh te podniecone dziadki ;) eh ten podniecony … Antoś =P )
a Gyrapha niepostrzeżenie już „lemon tree” ma, ha! :)
ale jest Gyrapha zła bo qrdeeeee, znowu ma jakieś coś, tylko teraz już poważnie, nie mam pojęcia co! co Gyraphie kompa (luv, luv) wiesza :/ A właściwie nie wiesza w ogóle, tylko strony blokuje i jest wszędzie „error, error” „nie można znaleźć serwera”?! no jak qrna, jak nie można, jak można! qźwa :/ Nie wiem co teraz mam wypierdzielić żeby zaskoczyło :/ 10 minut strony sobie chodzą i foch, koniec, nie chodzą, dupa blada :/
Hmmm, a dzisiaj mija tydzień (pierwszy! :) ) Gyraphy odchudzania :) hehehe. I jest z siebie dumna w ch* bo idzie, idzie :) Dobrze idzie :) jak żelazowa wola, to żelazowa wola nie? Tak sobie myśle – ponad 2 kg poszły sie … wietrzyć.
Ależ ja dzisiaj jestem… niedomówna =P
Mooo i Gyrapha sobie w czwartek zrobiła zakupy :) jakie fajne :) awwww <3 Bluzeczki w liczbie 4 dwie szare, czerwoną i białą o! :) ale takie fajne, hehehe. No i buty :) na lato takie siakieś panterkowe ;) będę mieć komplet do gaci i czapki, nieswojej ;) ale ja w ogóle lubie elementy w pantere ;) to czapke też lubie, a co ;)
Num.
Nic sie nie chce, nic sie nie chce. Może jedynie spać, albo, bo ja wiem co jeszcze? Chyba nic.
No to chyba pójde już… spać.
No i hasło na dziś:
you try to be like me, to be me.
Chyba każdy pojął =P
mam nadzieje.
Ehsss tam.
No to JO.

A tak by the way – STO LAT STO LAT !!!! 10000000000000000 lat dla Maddenków bo właśnie skończyli 28 lat! :D